marți, 16 noiembrie 2010

TE IUBESC

Daruieste-mi o floare si am sa fiu fericita o zi, daruieste-mi o seara romantica si am sa fiu fericita o luna, daruieste-mi inima ta si am sa fiu cea mai fericita femeie toata viata mea.
         Uneori e complicat sa descalcesti meandrele gandurilor din mintea unei femei dar sa stii ca spre sufletul ei iti lumineaza calea doar stralucirea din ochii tai si-n cotloanele ascunse ale inimii sale gasesti minunate comori ce nu se targuiesc nici pe aur, nici pe diamante, nici pe faima si stralucirea unei lumi intregi, nu se dau pe nimic... caci iti sunt promise dintotdeauna tie, pentru inima ta.
          Sunt cea mai fericita femeie - pentru ca tu crezi in dragostea mea si eu cred in dragostea ta!
          Cand m-am indragostit de tine am ales un drum pe care vreau sa-l strabat pana la capat, caci indiferent unde ma va duce stiu ca va fi o calatorie minunata.
          Te iubesc pentru ca asa am ales sa fac, din miliarde de stele pe cer mi-am ales steluta mea care sa-mi lumineze viata, sa ma iubeasca, sa o iubesc,
           Gasesc motive sa te iubesc, gasesc motive si sa nu te iubesc, dar inima, din fericire, nu are creier sau ratiune, ea intelege doar zambete si lacrimi, ea gaseste sensuri in atingeri infiorate si priviri arzatoare, ea nu crede in pedeapsa pentru ca durerea ta e durerea ei si fericirea ta e fericirea si implinirea ei, pe ea o ingrozeste minciuna pentru ca miciuna o ingroapa in mizerie pana la extinctie, ea te doreste si te cauta mereu pentru ca, in aceasta viata, esti unicul ei indrumator.
         In bratele tale ma simt ca un copil, imi doresc doar sa fiu leganata si rasfatata cu mangaieri, sarutari si vorbe dulci. Sub buzele tale ma simt ca o floare in arsita verii sub umbra norilor de ploaie, asteptand din clipa in clipa aversa...
          In causul tandru al palmelor tale ma simt ca o pasare in pragul toamnei, ospatandu-ma ca niciodata din sarutul tau si totusi cu inima chemandu-ma undeva si mai departe...
           La pieptul tau ma simt ca briza de mare, fiecare gest provoaca un val de fiori, fiecare sunet e o-nfiorare magica pe corzile inimii si imbratisarea noastra indeamna soarele sa se topeasca in noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu