marți, 16 noiembrie 2010

SUFLET RECE

Ce suflet ai...
Ce mi-ai facut de ma gandesc numai la tine??
Stii care a fost greseala mea?
...Ca te-am iubit prea mult
Ce suflet iubire...
ce suflet ai in tine
De ce juri iubire fara sa tii la mine...spune-mi
Te joci cu minte mea si cu sufletul meu
Te bucuri cand vezi ca pentru tine plang
Asta s-o crezi tu c-ai sa-mi rupi sufletul
Joaca-te cu viata ta
Nu cu viata altuia
Citesc pe chipul tau ca ai vrea sa imi faci rau
Acum pleci dar nu stii ce pierzi...ai sa vezi
Nu vreau dragoste cu sila
Vreau sa stai langa mine din iubire
Asa patesc mereu si sufer numai eu
Astazi m-am convins...iubirea ta o fost un vis
Cu ce am gresit in fata ta de ma chinui asa?
Cu ce am gresit... fa-ma sa inteleg
Cu ce sunt eu vinovata ??
Nu stiu daca imi meriti iubirea
Mi-ai adus mereu dezamagirea
M-ai mintit fara sa vrei
Te-am iertat ca te-am crezut
Te-am iertat cand nu aveam ce sa mai pierd
Si mi-e frica tare ca din nou ai sa ma pacalesti...iar asta doare cel mai tare
Ca nu vreau sa repet greseala care m-a facut sa plang
Iarta-ma ca te-am iubit...nu am stiut ca e un pacat sa iubesti cu adevarat un asa drac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu